شماره خودروبر فشم

طراحي وب سايت با سايت ساز سايتچين

شماره خودروبر فشم

۵ بازديد

شماره خودروبر فشم 09191146093 بوده و شما مي توانيد از طريق تماس با اين شماره سفارش خود را ثبت نماييد!

درباره شهر فشم

فشم در شمال شرق تهران واقع شده بوده و براي رفتن به آن در مرحله اول بايد خودتان را با تاكسي، اتوبوس يا خودروي شخصي به بزرگراه شهيد بابايي برسانيد. در ادامه راه بعد از پشت سر گذاشتن شهرك اميد و لشكرك، در نهايت به لواسان رفته و وارد منطقه اوشون-فشم شويد و طبيعت گردي خارق العاده اي را در آن تجربه كنيد.

فشم Fasham جزو منطقه يك شهرداري تهران بوده و بخشي از رودبار قصران محسوب مي شود. اوشان، فشم و ميگون مناطقي مي باشند كه باهم جزو رودبار قصران محسوب مي شوند. فشم داراي بخشداري و شهرداري بوده و در چند سال گذشته به يكي از بهترين تفرجگاه هاي اطراف تهران تبديل شده است.

فشم داراي يك ميدان اصلي (ميدان امام خميني فشم) بوده كه محل تقاطع چهار خيابان اصلي است. خيابان ها از اين قبيل مي باشند: زايگان و لالان، ديزين و شمشك، خيابان ده يا حسينيه، بلوار فشم-تهران. دور تا دور اين ميدان پر است از فروشگاه هاي مختلف كه گردشگراني كه به سمت شمشك مي روند از آن ها خريد مي كنند.

براي رسيدن به فشم از جاده لشگرك 3 انتخاب خواهيد داشت كه به شرح زير مي باشند:

- اتوبان باقري و ورودي جاده لشگرك
- خيابان استخر تهرانپارس و ورود به جاده لشگرك
- انتهاي بزرگراه ارتش و ورود به جاده لشگرك

تماس با شماره خودروبر فشم

اين مجموعه به دليل در اختيار داشتن خودروبرهاي متعدد و داشتن دو شعبه در شهر كوهين و قزوين در همه ايام سال و به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات است و مي توانيد به راحتي با مجموعه در تماس بوده و درخواست خدمات كنيد.

 

 شماره خودروبر فشم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.