آرشیو مرداد ماه 1399

طراحي وب سايت با سايت ساز سايتچين

صفحه فرود پزشكي

۵۱ بازديد

وقتي من براي اولين بار كلمه «صفحه فرود» را شنيدم، تصور كردم كه همه صفحات وب در اصل صفحات فرود هستند، درست است؟ اشتباه است! براي اينكه يك صفحه در دسته‌بندي «صفحات فرود» قرار گيرد، بايد از يك صفحه ديگر توسط لينك دعوت به آن صفحه وارد شويم.

فرقي نمي‌كند كه اين صفحه هر مدل از آگهي تبليغاتي گوگل باشد، يك تبليغات با هزينه در فيس‌بوك، اينستاگرام و غيره، يا يك تبليغات ايميلي باشد. براي اينكه يك صفحه به معناي واقعي در دنياي بازاريابي در دسته صفحات فرود طبقه‌بندي شود، بايد انتقالاتي صورت پذيرد كه باعث شود آن شخص وارد يك صفحه جديد ديگر شود. Unbounce اين موضوع را به زيبايي بيان مي‌كند: «در بازاريابي ديجيتال، يك صفحه فرود در اصل يك صفحه وب مستقل است كه به‌طور خاص براي اهداف بازاريابي يا كمپين تبليغاتي ايجادشده است».

صفحات وب‌سايت براي بهينه‌سازي و سئو سايت طراحي مي‌شوند و براي تبليغات و فروش به‌عنوان لندينگ پيج پزشكي مناسب نمي‌باشند. تمركز لندينگ پيج پزشكي بر روي جذب مشتري و تمركز بر روي يك مبحث است كه آن مي‌تواند تبليغ، فروش يا معرفي باشد. بعضي از لندينگ پيج پزشكي هم هدفشان دريافت مشخصات يا ثبت‌نام كاربر در وب‌سايت و گرفتن ايميل جهت ايميل ماركتينگ مي‌باشد.

 

 

طراحي وب سايت شركتي

۵۱ بازديد

جدا از نوع فعاليت شما در دنياي واقعي، سرمايه‌گذاري براي حضور برجسته كسب‌وكار در بستر اينترنت، امر بسيار مهم و قابل‌توجه به شمار مي‌آيد. اولين گام اين حضور را با طراحي وب سايت شركتي محكم برداريد. به‌واسطه يك سايت خوب مي‌توانيد خدمات و محصولات خود را به عالي‌ترين شيوه كه وجود دارد، به مخاطبان ارائه داده و هميشه با آن‌ها در ارتباط باشيد.

قيمت طراحي وب سايت شركتي

برآورد قيمت طراحي وب سايت شركتي شما به عوامل زيادي بستگي دارد كه ما در اين بخش امكاناتي بسيار مهمي كه براي شما حائز اهميت است قرار داديم كه عبارتند از:

  • آيا مايل به حضور در شبكه‌هاي مجازي مثل اينستاگرام و .. هم هستيد؟
  • مي‌خواهيد ريسپانسيو بودن سايتتان را رعايت كنيد؟
  • آيا به طراحي سايت اختصاصي نياز داريد؟
  • قرار است پلتفرم طراحي سايت شما به چه صورت باشد؟
  • تصميم‌گيري بر اساس تعداد صفحات اصلي سايت شما
  • بهينه‌سازي سايت

طراحي وب سايت شركتي

طراحي وب سايت آموزشگاه عكاسي

۵۱ بازديد

همگام با حضور و فعاليت صاحبان صنف ها و صنايع مختلف در پهنه اينترنت؛ هنرمندان هم از اين قافله عقب نمانده و از طريق طراحي وب سايت آموزش عكاسي، به معرفي آثار و خدمات خود در فضاي اينترنت روي آورده اند. فعاليت چشمگير آهنگسازان، عكاسان، مجسمه سازان و نقاشان در اين عرصه دليلي بر اين مدعاست. قبل از هر چيز تاكيد بر اين موضوع بسيار حائز اهميت است كه طراحي وب سايت به مثل تمام حرفه هاي ديگر در عصر مدرن نياز به تخصص هاي حرفه اي دارد.

لزوم طراحي وب سايت آموزشگاه عكاسي

در طراحي وب سايت آموزشگاه عكاسي، عكاسان با قرار دادن نمونه كارها و عكس هايي كه گرفته اند به نمايش آن ها به عموم مردم پرداخته و از اين منظر توانايي ها و خدمات خويش را به آحاد جامعه مي شناسانند. همينطورطراحي وب سايت هنري اين اجازه را در اختيار هنرمندان قرار مي دهد كه در سطوح بين المللي هم حضور چشمگيري داشته باشند. براي توضيح فرآيند طراحي وب سايت آموزش عكاسي يك مقايسه كوچك كفايت مي كند. فرايند طراحي چنين سايتي به وضوح با فرآيند طراحي وب سايت فروشگاهي متفاوت است و اقتضاعات خاص خود را مي طلبد.

 

منبع: طراحي وب سايت آموزشگاه عكاسي

طراحي وب سايت ورزشي كشتي

۵۸ بازديد

طراحي وب سايت ورزشي را شايد بتوان از جمله طراحي سايت هاي بسيار خاص و ويژه طبقه بندي كرد. باشگاه هاي ورزشي در دنياي امروزي، جايگاه بالايي در ميان مردم سراسر جهان پيدا كرده اند. اهميت سلامت و تندرستي بدن، سلامتي جسم و روح، شادابي و رها شدن از عوارض شيوه نادرست زندگي بخصوص تغذيه نامناسب، مهم ترين دلايلي هستند كه افراد را به سمت باشگاه هاي ورزشي سوق مي دهند.

در ورزش كشتي دو ورزشكار بدون مسلح با همديگر گلاويز مي شوند و براي به زمين افتادن و يا از بين بردن تعادل حريف خود كوشش مي كنند. طراحي وب سايت ورزش كشتي يكي از قديمي ترين و فراگيرترين ورزش هاي جهان است.

سبك هاي بسيار مختلفي از طراحي وب سايت ورزش كشتي در كشورهاي گوناگون جهان در حال تمرين كردن و بازي كردن است كه از ميان آن ها مي توان به سبك هاي زير اشاره كرد:

  • آشنايي با سبك كشتي گليما در كشور ايسلند در طراحي وب سايت ورزش كشتي
  • آشنايي با سبك كشتي شوينگن در كشور سوئيس در طراحي وب سايت ورزش كشتي
  • آشنايي با سبك كشتي گوراش در منطقه آسياي ميانه در طراحي وب سايت ورزش كشتي
  • آشنايي با سبك كشتي سومو در شهر جوجسيتو ژاپن در طراحي وب سايت ورزش كشتي

طراحي وب سايت ورزشي كشتي

مسابقات جهاني و يا بازي هاي المپيك طراحي وب سايت ورزش كشتي در دو رشته آزاد و فرنگي برگزار مي شود. اگر بخواهيم به طور خيلي ساده فرق طراحي وب سايت ورزش كشتي در رشته آزاد و فرنگي بگوييم اين است كه در رشته آزاد پاي حريف مقابل آزاد ولي در رشته فرنگي استفاده از پاها و گرفتن پاي حريف مقابل ممنوع است.

 

منبع: طراحي وب سايت ورزشي كشتي

طراحي وب سايت فروشگاه اسباب بازي

۵۸ بازديد

 

با توجه به ارتقا فنّاوري و استفاده روزانه مخاطبان از اينترنت اهميت طراحي وب سايت فروشگاه اسباب بازي افزايش پيدا كرده است راه‌اندازي فروشگاه آنلاين يكي از روش‌هاي كسب درآمد و افزايش محبوبيت محسوب شده. در حقيقت يكي از دستاوردهاي مهم اينترنت از طراحي سايت، فرايند خريد آسان و افزايش سطح رضايت كاربران است كه از طراحي سايت فروشگاه اسباب‌بازي بازي هم تشكيل مي‌شود.

اهميت طراحي وب سايت فروشگاه اسباب‌بازي

  1. طراحي سايت باعث افزايش اعتبار شما شده و مي‌تواند تأثيرات بسياري روي مخاطبان شما بگذارد طراحي سايت مناسب با متن و نوشتار خوب و محتواي مناسب، باعث افزايش اعتبار مخاطبان مي‌شود.
  2. طراحي سايت باعث مي‌شود در هرزمان و مكاني در دسترس باشيد و كاربر بتواند با كليكي ساده در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز با شما در تعامل باشد.
  3. يكي از روش‌هاي مهم جذب مخاطب، ارجاع ديگران به سايت شماست طراحي سايت امكاني را آماده مي‌كند تا مشتريان پرتال شما را به يكديگر معرفي كرده و امكان برقراري تماس بيشتر شود.
  4. طراحي سايت كمك مي‌كند با مخاطباني كه اكنون امكان خريد ندارند در تعامل بمانيد و به‌اين‌ترتيب براي خود مخاطب بالقوه ايجاد كنيد.
  5. طراحي سايت و طراحي اپليكيشن فروشگاه اسباب‌بازي نوعي تبليغ محسوب شده و راهي مناسب براي جذب مخاطب مي‌باشد.

منبع: طراحي وب سايت فروشگاه اسباب بازي