صفحه فرود پزشكي

طراحي وب سايت با سايت ساز سايتچين

صفحه فرود پزشكي

۵۲ بازديد

وقتي من براي اولين بار كلمه «صفحه فرود» را شنيدم، تصور كردم كه همه صفحات وب در اصل صفحات فرود هستند، درست است؟ اشتباه است! براي اينكه يك صفحه در دسته‌بندي «صفحات فرود» قرار گيرد، بايد از يك صفحه ديگر توسط لينك دعوت به آن صفحه وارد شويم.

فرقي نمي‌كند كه اين صفحه هر مدل از آگهي تبليغاتي گوگل باشد، يك تبليغات با هزينه در فيس‌بوك، اينستاگرام و غيره، يا يك تبليغات ايميلي باشد. براي اينكه يك صفحه به معناي واقعي در دنياي بازاريابي در دسته صفحات فرود طبقه‌بندي شود، بايد انتقالاتي صورت پذيرد كه باعث شود آن شخص وارد يك صفحه جديد ديگر شود. Unbounce اين موضوع را به زيبايي بيان مي‌كند: «در بازاريابي ديجيتال، يك صفحه فرود در اصل يك صفحه وب مستقل است كه به‌طور خاص براي اهداف بازاريابي يا كمپين تبليغاتي ايجادشده است».

صفحات وب‌سايت براي بهينه‌سازي و سئو سايت طراحي مي‌شوند و براي تبليغات و فروش به‌عنوان لندينگ پيج پزشكي مناسب نمي‌باشند. تمركز لندينگ پيج پزشكي بر روي جذب مشتري و تمركز بر روي يك مبحث است كه آن مي‌تواند تبليغ، فروش يا معرفي باشد. بعضي از لندينگ پيج پزشكي هم هدفشان دريافت مشخصات يا ثبت‌نام كاربر در وب‌سايت و گرفتن ايميل جهت ايميل ماركتينگ مي‌باشد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.