آرشیو آبان ماه 1399

طراحي وب سايت با سايت ساز سايتچين

معرفي برندهاي فن كويل ايتاليايي

۲۴ بازديد

در اين مقاله قصد داريم به معرفي برندهاي فن كويل ايتاليايي بپردازيم. شركت هاي ايتاليايي در ساخت تجهيزات سرمايشي، گرمايشي و تهويه مطبوع در دنيا معروف هستند. يكي از محصولات ايتاليايي كه خيلي در ايران طرفدار دارد، فن كويل ايتاليايي است كه در عين قدرت، ساكت و زيبا است و گارانتي و خدمات پس از فروش آن نسبت به ساير فن كويل هاي خارجي بسيار بهتر است. برندهاي مختلفي از فن كويل هاي ايتاليايي در بازار ايران به فروش مي رسند. در اين مقاله از سري مقالات سرماماركت مي خواهيم ضد بررسي مختصر سيستم فن كويل، انواع فن كويل ها و مقايسه فن كويل هاي ايراني و ايتاليايي، مهم ترين برندهاي فن كويل ايتاليايي را به شما معرفي كنيم. با سرما ماركت همراه باشيد.

بررسي مختصر فن كويل و اجزاي آن

فن كويل ها دستگاه هاي براي تأمين سرمايش و گرمايش محيط هاي سربسته هستند كه داراي يك بدنه، يك يا دو كويل و يك يا چند فن مي باشند. بدنه فن كويل يك باكس فلزي است كه تمامي قطعات ديگر درون آن نصب مي شوند و داراي دريچه هاي ورود و خروج هوا است. كويل يك مبدل حرارتي است كه در فن كويل ها از نوع فين-تيوب (fin-tube) يا همان پره-لوله است.

اين ساختار، متشكل ار يك رديف پره موازي هم است كه لوله هايي ارتباط بين آن ها را بر قرار كرده اند. وقتي كه كويل روي سيستم لوله كشي بسته آب گرم و سرد نصب مي شود، آب از يك سو به كويل وارد و پس از عبور از همه فين ها، از سوي ديگر از آن خارج مي شود و مجددا به لوله كشي باز مي گردد. دريچه هايي ورود و خروج آب سرد به درون كويل را تنظيم مي كنند. در ساختمان هايي كه از سيستم فن كويل بهره مي برند، يك چيلر براي سرد كردن آب و يك بويلر براي داغ كردن آب وجود دارد و اين دستگاه ها از طريق لوله كشي هايي به يونيت هاي مختلف فن كويل در بخش هاي مختلف ساختمان متصل هستند.

  آشنايي با مزاياي فن كويل ايراني

مقايسه داكت اسپليت ايراني و خارجي

معرفي ۵ مدل داكت اسپليت ارزان

ليستي از بهترين دستگاه هاي تصفيه آب خانگي

اما كار فن ها در فن كويل ها چيست؟

فن كويل ها هواي داخل ساختمان را به درون فن كويل كشيده و پس از عبور دادن هوا از لا به لاي فين هاي كويل، آن را مجددا به درون ساختمان بر مي گردانند. اين كار سبب انجام تبادل حرارتي بين هواي موجود در ساختمان و آب جاري درون كويل مي شود. البته در بعضي فن كويل ها، براي گرمايش از هيتر الكتريكي استفاده مي شود و نيازي به اتصال آب گرم نيست.

فن كويل ها مجهز به ترموستات هستند. شما مي توانيد ترموستات را روي دماي مطلوب خود تنظيم كنيد و ترموستات با تغيير سرعت فن و يا باز و بسته كردن دريچه هاي دو راهي و سه راهي و در نتيجه تنظيم ميزان ورود آب گرم و سرد به كويل، درجه حرارت هواي درون اتاق را روي ميزان دلخواه شما حفظ مي كند. به علاوه، اكثر فن كويل ها داراي فيلترهاي تعويضي يا قابل شستشو هستند و هواي داخل ساختمان را تا حدي پاكيزه مي نمايند.

 

انواع مختلف فن كويل ها

قبل از اين كه سراغ معرفي برندهاي فن كويل ايتاليايي برويم بايد بگوييم كه فن كويل ها مي توانند در يكي از دو نوع دو لوله اي يا چهار لوله اي توليد شوند. فن كويل هاي دو لوله اي تنها يك كويل دارند كه با تنظيم دريچه هاي آب گرم و سرد مي توان آن ها را روي حالت سرمايشي يا گرمايشي تنظيم كرد. البته بعضي از انواع فن كويل هاي دو لوله اي براي انجام عمل حرارتي از هيتر الكتريكي كمك مي گيرند و نيازي به آب گرم ندارند.

فن كويل هاي چهار لوله اي، داراي دو كويل هستند كه يكي مخصوص عمل حرارتي و ديگري مخصوص عمل برودتي است. اين فن كويل ها، دماي هوا را خيلي بهتر و راحت تر از فن كويل هاي دو لوله اي تنظيم مي كنند ولي قيمت آن ها نيز بالاتر است.

  فن كويل بي صدا چي بخريم؟

فن كويل ها را مي توان در بخش هاي مختلف ساختمان نصب كرد. فن كويل هاي سقفي، كاستي و كانالي، درون يا زير سقف نصب مي شوند، فن كويل هاي ديواري روي ديوار و در موارد معدودي، درون ديوار نصب مي شوند و فن كويل هاي زميني روي كف ساختمان، درون كف ساختمان، در كنار ديوار يا درون پايين ترين بخش ديوار نصب مي شوند. فن كويل هاي زميني مي توانند ايستاده باشند و انواع ايستاده مي توانند عمودي يا افقي باشند.

مقايسه و معرفي برندهاي فن كويل ايتاليايي با فن كويل هاي ايراني

فن كويل هاي ايتاليايي  معمولا زيباتر و ساكت تر از فن كويل هاي ايراني هستند ولي فن كويل هاي ايراني كمي قوي تر از فن كويل هاي ايتاليايي هم قيمت خود مي باشند. فن كويل هاي ايتاليايي برخلاف بسياري از فن كويل هاي خارجي ديگر، از گارانتي و خدمات پس از فروش خوب و قابل مقايسه با فن كويل هاي ايراني در بازار داخل كشور، برخوردار مي باشند.

معرفي برندهاي فن كويل ايتاليايي در بازار ايران

برند سابيانا

 

اگر يك فن كويل ايتاليايي زميني كوچك و زيبا مي خواهيد، بهترين گزينه براي شما، خريد از برند سابيانا است. اين شركت سابقه اي در حدود ۸ دهه در ساخت تجهيزات HAVC دارد و چندين نماينده در ايران مثل شركت هاي مبنا و مگاپارس، محصولات آن را در ايران به فروش مي رسانند. فن كويل هاي ديواري سابيانا نيز به خوبي در ايران به فروش مي رسند. محصولات سابيانا داراي ۳۶ ماه گارانتي در ايران هستند.

محصولات سابيانا در ايران در سري هاي زير به فروش مي رسند:

  • فن كويل هاي سقفي سري Carisma-CRC توكار يا روكار با هوادهي ۶۵ تا ۸۸۰ متر مكعب بر ثانيه و سطح سر و صداي بسيار پايين در محدوده ۱۸ تا ۵۵ دسيبل.
  • فن كويل هاي ديواري Carisma Fly با هوادهي مشابه فن كويل هاي سقفي Carisma-CRC و سطح سر و صداي بسيار پايين در محدوده ۲۶ تا ۴۸ دسيبل.
  • فن كويل هاي كاستي چهار طرفه و يك طرفه با ظرفيت هاي هوادهي ۱۳۰ تا ۱۵۰۰ CFM و سطح سر و صداي بسيار پايين در محدوده ۲۴ تا ۴۹ دسيبل.
  • فن كويل هاي زميني سري Floor-ccp با ظرفيت هاي هوادهي ۸۸ تا ۷۳۰ CFM و سطح سر و صدا در محدوده ۲۷ تا ۵۵ دسيبل.
  • فن كويل هاي كانالي سري CRSO با ظرفيت هوادهي نسبتا ضعيف بين ۲۲۰ تا ۱۳۰۰ CFM و سطح سر و صداي پايين در محدوده ۳۵ تا ۴۹ دسيبل.
  • فن كويل هاي كانلي Maestro ا ظرفيت هوادهي خيلي بالا بين ۴۵۰ تا ۴۲۰۰ CFM و سطح سر و صداي بالا در محدوده ۴۲ تا ۷۲ دسيبل.
  • فن كويل هاي زميني Carisma با ظرفيت هوادهي ۶۵ تا ۸۸۰ CFM و سطح سر و صداي بسيار پايين در محدوده ۱۸ تا ۵۵ دسيبل.

  معرفي سريع فن كويل هاي ايراني

برند آكروني

 

فن كويل هاي آكروني داراي هيچ گونه قطعه غير اروپايي نبوده و اين شركت هيچ كارخانه اي در چين ندارد. سر و صداي اين فن كويل ها متوسط است. اين  فن كويل ها داراي فن هاي سانتريفيوژي ۶ سرعته هستند. فن كويل هاي آكروني در ايران با دو سال گارانتي و ۱۰ سال خدمت پس از فروش، فروخته مي شوند. فن كويل هاي آكروني در مدل هاي زميني ايستاده افقي توكار و روكار، ديواري روكار، سقفي روكار و توكار، كاستي و كانالي در ايران به فروش مي رسند.

برند گلتي

فن كويل هاي برند  گلتي در ايران عمدتا از انواع سقفي توكار و سقفي-زميني هستند. فن كويل هاي سقفي-زميني را هم مي توان زير سقف و هم مي توان به صورت ايستاده افقي روي زمين نصب كرد. اين فن كويل ها ظرفيت هايي بين ۲۰۰ تا ۱۱۰۰ CFM داشته و با ۱۸ ماه گارانتي در ايران فروخته مي شوند.

چه دليلي وجود دارد كه اينستاگرام براي كسب و كار شما مناسب است؟

۳۶ بازديد

اينستاگرام براي كسب و كار  ها يك آينده جديد رقم زده است. شبكه هاي اجتماعي، يكي از جديدترين و بهترين ابزارهاي بازاريابي در دنياي ديجيتال است. با كمك اين ابزار، مي توانيد با مشتريان احتمالي و مخاطبان خود، ارتباط برقرار كنيد.

شبكه هاي اجتماعي متنوعي در اختيار كسب و كارها است تا از طريق آن ها بتوانند محصولات و خدمات خود را معرفي كنند. هر كدام از اين شبكه ها ويژگيهاي خاصي دارند كه باعث مي‌شود براي طيف متنوعي از محتوا، مورد استفاده قرار بگيرند. براي جذب اطلاعات بيشتر با مدير هاب همراه باشيد!

 رسانه اجتماعي اينستاگرام چيست؟

يك شبكه اجتماعي مبتني بر محتواي تصاوير و انواع ويديوها، اينستاگرام بصري است كه جاي انتشار محتواهاي متني بلند نيست. در واقع را مي توانيد با افكت هاي جذاب در اينستاگرام پست كنيد.

مي توانيد براي محصولات خود لينك خريد بگذاريد. مي توانيد با كمك هشتگ ها، پست هاي خود را دسته بندي كنيد، محصولات خود را به همه دنيا معرفي كنيد و حتي با كمك هشتگ، مخاطبان خود را به توليد محتوا براي خودتان تشويق كنيد.

برند هاي بزرگ دنيا، در اين شبكه اجتماعي اكانت دارند و مرتب فعاليت مي كنند. با وجود اين همه اين ويژگي ها، قبل از اينكه فعاليت خود را در اين شبكه اجتماعي شروع كنيد، بايد بررسي كنيد كه آيا ساز و كار اين شبكه، براي معرفي كسب و كار شما مناسب است يا خير.

آيا اينستاگرام براي كسب و كار شما مناسب است؟ با وجود اينكه اينستاگرام يكي از شبكه هاي اجتماعي بسيار محبوب است و به سرعت رشد مي كند، راه حل اصلي براي بازاريابي ديجيتال براي همه كسب و كارها نيست.

بايد پلتفرمي را انتخاب كنند كه پاسخگوي نيازهاي آن ها باشد، ابزارهاي لازم را براي بازاريابي در اختيار آن ها بگذارد و اينكه مخاطبان هدف را بتوانند در آن شبكه به راحتي جذب كنند.

از آنجايي كه بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مختلف، هزينه هاي متعددي دارد، بايد يكي يا دو مورد از آن ها را براي تبليغ انتخاب كنيد.

اگر اينستاگرام را براي اين كار انتخاب كرده ايد، ابتدا به سوالهاي زير پاسخ دهيد. با توجه به جواب هايي كه داريد، تصميم بگيريد كه آيا اينستاگرام براي تبليغ كسب و كار شما مناسب است يا نه.

استفاده از اينستاگرام براي كسب و كار

انتشار تصاوير جذاب و ويديوهاي خوب چه تاثيري دارد؟

مخاطبان اينستاگرام، دنبال محتواي جذاب، خلاقانه و متفاوت هستند. بايد بتوانيد تصاوير و ويديوهاي منحصربه فرد و باكيفيت تهيه كنيد. به هيچ عنوان نبايد محتواي كپي و تكراري داشته باشيد.

در واقع براي انواعي مناسب است كه مي توانيد محصولات و خدمات را در قالب تصاوير و ويديوهاي جذاب معرفي كنيد.  بعضي از بيزينسهاي خدماتي، نمي توانند حضور موثري در اينستاگرام داشته باشند. پس بايد بازاريابي خود را در پلتفرمهاي ديگر دنبال كنند. پلتفرمهايي كه مبتني بر تصاوير نيستند.

آيا مخاطب هدف شما در اينستاگرام فعاليت دارد؟

مشتريان فعلي و احتمالي خود را در نظر بگيريد. ببينيد كه در چه قشري قرار دارند، چه علايقي دارند و در اينترنت دنبال چه ميگردند. بيشتر كاربران بين ۳۳ سال سن دارند و ۲۹ تا ۱۸ درصد از آن ها بين ۵۹ درصد از كاربران اينستاگرام را خانمها تشكيل ميدهند.

۶۸حدود سال سن دارند. ۴۹ تا ۳۰ اين آمار به شما نشان مي دهد كه اگر مخاطب هدف شما جزو قشر جوان است، يا خانم ها هستند، در نتيجه، اينستاگرام مي تواند ابزار خوبي براي معرفي محصولات و خدمات شما باشد.

آيا رقباي شما در اينستاگرام فعاليت دارند؟

سوال سومي كه بايد بپرسيد اين است كه آيا رقباي شما در اينستاگرام حضور دارند؟  در اينستاگرام بگرديد، نام رقبا را جستوجو كنيد، هشتگهاي مرتبط را بررسي كنيد تا ببينيد آيا رقيبان در اينستاگرام فعاليت ميكنند يا نه.

نحوه فعاليت آن ها را بررسي كنيد. اگر متوجه شديد كه اكثر رقبا در اينستاگرام حضور دارند و به طور مرتب فعاليت مي كنند، بايد فعاليت خود را در اينستاگرام شروع كنيد. نبايد اجازه دهيد كه رقبا، همه سهم بازار اينستاگرام را در اختيار بگيرند.

تبليغ در اينستاگرام، نياز به استراتژي هاي دقيقي دارد. اگر حضور موثر در اينستاگرام داشته باشيد، بدون شك نتيجه خوبي از بازاريابي خواهيد گرفت.

آمار جالبي كه شما را به تبليغ در اينستاگرام وادار مي كند

آماري كه در ادامه مشاهده مي‌كنيد، نشان مي دهد كه چقدر اين شبكه اجتماعي براي تبليغ و بازاريابي، تاثيرگذار است. اينستاگرام به سرعت در حال رشد است و نه تنها در موبايل، بلكه در پلتفرمهاي دسكتاپ هم حضور دارد.

هيچ نشاني از كم شدن محبوبيت اين شبكه اجتماعي ديده نمي شود. با وجود اين، هنوز بسياري از بازاريابان، از اينستاگرام براي تبليغات استفاده نمي كنند. اين آمار احتمالا شما را متقاعد مي كند كه در اينستاگرام حضور پيدا كنيد.

  • اينستاگرام نزديك به يك ميليارد كاربر فعال ماهانه دارد.
  • ۶۰ ميليون عكس هر روز در اينستاگرام به اشتراك گذاشته مي شود.
  •  پست هاي اينستاگرام هر روز بيش از يك و نيم ميليارد لايك مي گيرد.
  • ۵۷ درصد از كاربران اينستاگرام، هر روز در اين شبكه اجتماعي فعاليت مي كنند.
  • نرخ مشاركت در اينستاگرام ۲۰ برابر بيشتر از فيسبوك و ۱۵  برابر بيشتر از توييتر است.
  • محبوبترين هشتگ در اينستاگرام هشتگ love#است.
  •  ۷۳ درصد از برند ها، در طول هفته حداقل يك عكس يا ويديو، در پيج خود قرار مي دهند.
  •  مشاركت در پست هاي برند ها روزبه روز در حال بيشتر شدن است.
  • ۷۰درصد از كاربران اينستاگرام، در اين شبكه اجتماعي دنبال برند ها مي گردند.
  •  ۸۰درصد از كاربران اينستاگرام، حداقل يكي از برند ها را در اين شبكه اجتماعي دنبال مي كنند.
  • ۶۰ درصد از كاربران، از طريق اينستاگرام در مورد محصولات جديد برند ها، اطلاعات كسب مي كنند.
  • ۲۰۰ ميليون كاربر اينستاگرام، روزانه حداقل از يك پيج مرتبط با برند ها ديدن مي كنند.
  •  پست هايي كه لوكيشن دارند نرخ تعامل بالاتري دارند.

قدرت محتواي بصري

قدرت محتواي بصري را هرگز نبايد ناديده بگيريد. اين نوع از محتوا روز به روز محبوب تر مي شود و اهميت خاصي در دنياي  درصد از مواقع كه كاربران، محصولي را خريد مي كنند، المان هاي ۹۳ بازاريابي و تبليغات دارد. تحقيقات نشان مي دهد كه در بصري، آن ها را به خريد كردن وادار كرده است.

ثبت نام در مدير هاب براي آناليز اينستاگرام

يكي از امكانات پرطرفدار مدير هاب، استفاده از امكان آناليز اينستاگرام است.

مدير هاب امكانات زيادي براي مديريت دايركت اينستاگرام و كامنت ها، زمانبندي پست و آي جي تي وي، استوري و حتي لايو دارد كه مي توانيد بدون هيچ دانش خاصي از آن ها استفاده كنيد. ما ۷ روز استفاده رايگان براي شما در نظر گرفته ايم كه با ثبت نام به آن دست پيدا مي كنيد. مدير هاب مي تواند شما را به برندسازي و كسب درآمد بيشتر نزديك كند.

 

فن كويل ايراني براي مديريت دما

۱۹ بازديد

فن كويل ها دستگاهي جهت گرمايش و سرمايش و به صورت كلي تهويه در ساختمان هاي اداري، مسكوني، تجاري، صنعتي و … مي‌باشد. نقش اين سيستم توزيع هواي مطبوع در فضاي مورد نظر است.

چرخش آب سرد درون كويل كه به وسيله چيلر تامين مي‌شود و عبور هوا از روي كويل سرمايشي سبب توليد هواي خنك مي‌شود. از آن سو چرخش آب گرم درون كويل كه به وسيله پكيج يا موتورخانه تامين مي‌شود و عبور هوا از روي كويل گرمايشي سبب توليد هواي گرم در فصل زمستان مي‌گردد. فن كويل ايراني و غير ايراني با تفاوت در كيفيت و ظرفيت، به عنوان دستگاه نهايي جهت تهويه مطبوع محيط شناخته شده اند. سيستم فن كويل در واقع انرژي الكتريكي كه براي خنك كردن آب و همچنين براي گرم كردن آب مصرف شده است را به هواي مطلوب تبديل مي‌كند.

 

ادامه مطلب: فن كويل ايراني براي مديريت دما

راهنماي خريد فن كويل

۲۶ بازديد

فن كويل ها در ابعاد و توان هاي مختلف توليد مي شوند. پيش از مراجعه به فروشگاه بايد به موارد زير توجه داشته باشيد:

  • محيطي كه مي خواهيد در آن فن كويل نصب كنيد چه ابعادي دارد؟
  • آيا ظرفيت سرمايشي براي شما مهم تر است يا ظرفيت گرمايشي؟
  • آيا زيبايي فن كويل براي شما مهم است؟
  • آيا مكان مورد نظر شما فضا و زيرساخت مورد نياز براي نصب فن كويل را دارد؟
  • آيا ميزان صداي فن كويل براي شما مهم است؟

پس از مراجعه به فروشگاه بايد موارد زير را براي خريد فن كويل در نظر بگيريد:

  • ميزان مصرف برق فن كويل مورد نظر شما چه ميزان است؟
  •  آيا ظاهر فن كويل مورد نظر شما با دكوراسيون داخلي منزل يا محل كار شما تناسب دارد؟
  • تا چه ميزان مي توانيد براي خريد فن كويل هزينه كنيد؟
  • آيا فن كويل مورد نظر شما داراي گارانتي و خدمات پس از فروش مي باشد؟
 

مزاياي استفاده از تصفيه آب

۳۴ بازديد

اگر از مزاياي استفاده از تصفيه آب چيزي به گوشتان نخورده، اين مقاله را از دست ندهيد! آب آشاميدني مهم ترين و اولين نياز ما در زندگي است. سلامت آب آشاميدني تأثير بسيار زيادي در زندگي ما دارد. با اين حال، آب آشاميدني سالم نعمتي است كه خيلي ها از آن بي بهره هستند. با افزايش فزاينده جمعيت انساني و محدود بودن منابع آب شيرين، روز به روز دسترسي به آب آشاميدني سالم دشوارتر مي شود. كمبود منابع آب شيرين كار را به جايي رسانده كه بعضي از كشورها با استفاده از دستگاه هاي آب شيرين كن عظيم، آب دريا را براي آشاميدن شيرين مي كنند. منابع محدود آب شيرين به شدت در خطر آلوده شدن به دنبال فعاليت هاي انساني قرار دارند.

مزاياي استفاده از تصفيه آب

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

داكت اسپليت اينورتر معمولي به داكت اسپليتي گفته مي شود كه داراي يك كمپرسور معمولي است. با وجود اينكه اينورتر بودن كمپرسور تأثير بالايي در كاهش مصرف انرژي اسپليت دارد ولي كانال دار بودن يا داكتي بودن اسپليت مي تواند تأثير زيادي در مصرف انرژي داشته باشد زيرا هر يونيت داخلي مي تواند به طور همزمان چندين فضاي مجزا را خنك يا گرم كند.

مديريت همزمان اينستاگرام – مديريت همزمان چند اكانت اينستاگرام

۲۸ بازديد

اگر به دنبال پلتفرمي هستيد كه مديريت همزمان اينستاگرام را براي شما فراهم كند، با ما همراه باشيد. از محبوب ترين و پر طرفدارترين برنامه اجتماعي و مجازي در دنياي امروز مي توان به اينستاگرام اشاره نمود كه تعداد كاربران روزمره آن بسيار زياد است و روزانه شايد بيش از چندين ساعت براي جستجو و گشت و گذار درون آن بپردازيم و تصاويري كه دوستان در طول روز از خودشان، كارهاي روزمره و… با ما به اشتراك مي گذارند را ببينيم  و از حال آن ها به شكلي با خبر مي شويم.

از طرفي ديگر كاربران اينستاگرام را مي توان به دو دسته كلي تقسيم بندي نمود كه دسته اول متعلق به افرادي است كه تنها صفحه رسمي و شخصي خود را دارا مي باشند و از اين طريق با دوستان ارتباط برقرار مي كنند و دسته دوم متعلق به افرادي است كه با تاسيس شركت و بازاريابي، نهايت سعي و تلاش خود را بكار مي گيرند تا بتوانند با تبليغات صحيح بتوانند به مشتريان خود خدمات ارائه دهند.

اگر يكي از حرفه‌اي‌هاي اينستاگرام باشيد و يا ادميني باشيد كه رو چند اكانت اينستاگرام فعاليت دارد، فعال احتمالا با مشكل مديريت چندين حساب مختلف رو به رو بوده ايد اما از همين­‌جا بايد خيالتان را راحت كنم، اگر راه و چاهش را بلد باشيد، مديريت همزمان چند اكانت اينستاگرام كار خيلي سختي نيست.

مدير ها به شما كمك مي كند روي چند اكانت به صورت همزمان تسلط داشته باشيد. پست هاي خود را همزمان در هر تعداد اكانت در هر شبكه اجتماعي منتشر كنيد، به صورت يكجا روي دايركت و كامنت ها نظارت كنيد و تحليل و آناليزي دقيق از مديريت شبكه هاي اجتماعي خود به دست آوريد.

خريد فن كويل از سرما ماركت

۳۲ بازديد

سرما ماركت يكي از بهترين مراكز فروش تجهيزات سرمايشي كنار شماست تا بهترين وسايل ها را با بهترين قيمت ها خريداري كنيد. ما كيفيت را اصل اصلي كار خود قرار داده ايم و در تلاشيم به شما كمك كنيم بيشترين نتيجه را از انتخاب خود بگيريد.

براي خريد فن كويل به فروشگاه اينترنتي ما مراجعه كنيد يا با ما تماس بگيريد!

فن كويل مناسب

۳۱ بازديد

فن كويل ها را از نظر عملكرد به دو نوع كلي دو لوله و چهار لوله تقسيم بندي مي كنند. 

فن كويل هاي دو لوله تنها داراي يك ورودي آب، يك خروجي آب و يك كويل هستند. تمامي يونيت هاي يك سيستم فن كويل دو لوله اي در يك زمان تنها مي‌ توانند عمل حرارتي يا عمل برودتي انجام دهند. 

فن كويل هاي چهار لوله داراي دو لوله خروجي آب، دو لوله ورودي آب و دو كويل مجزا هستند كه يكي مخصوص عمل گرمايش و ديگري مخصوص عمل سرمايش است. در اين سيستم اين امكان وجود دارد كه هر واحد فن كويل به صورت مجزا عمل سرمايش يا گرمايش را انجام دهد. همچنين، هر يونيت مي تواند همزمان هم عمل گرمايش و هم عمل سرمايش را انجام دهد.

فن كويل هاي چهار لوله نسبت به فن كويل هاي دو لوله تنظيم دقيق تري روي دماي هواي ساختمان اعمال مي كنند.  

انواع فن كويل برحسب مكان نصب 

يونيت هاي فن كويل را مي توان در سقف، روي ديوار و روي زمين نصب كرد. فن كويل هاي سقفي، كاست ناميده مي شوند. فن كويل هاي ديواري با ارتفاع حدود دو متر روي ديوار نصب مي شوند.

فن كويل هاي زميني در دو نوع افقي و عمودي موجود هستند. 

هر كدام از انواع فن كويل اشاره شده در بالا داراي دو نوع روكار و توكار هستند. يونينت فن كويل هاي روكار كاملا در معرض ديد است و بخشي از فضاي اتقاق را اشغال مي كند، در حالي كه يونيت فن كويل هاي توكار در بخشي از پيش تعيين شده در سقف، ديوار يا كف ساختمان قرار مي گيرد.  

يونيت هاي توكار از نظر زيبايي شناسي بهتر هستند و فضاي كمتري از اتاق را اشغال مي كنند اما بعضي انواع فن كويل هاي روكار كه دكوراتيو ناميده مي شوند، دكوراسيون داخلي ساختمان را زيباتر نيز مي كنند. 

استفاده از امكان زمانبندي پست اينستاگرام چه فايده اي دارد؟

۳۲ بازديد

كسب درامد بيشتر

اگر ادمين پيج اينستاگرام هستيد، غيرممكن است داشتن درآمد بيشتر ذكر هر روزه شما نباشد ولي زمان و انرژي كه بايد روي پيج هاي متعدد بگذاريد شما را كلافه ميكند. مديرهاب اينجاست تا شما با چند برابركردن سرعت كارتان روي پيج هاي بيشتري فعاليت كنيد و درآمد بالاتري داشته باشيد.
اضافه كنيم كه كار كردن با مدير هاب نياز به دانش خاصي ندارد و شما مي توانيد به راحتي آب خوردن پست هاي خود را روي تقويم زمانبندي كنيد، برندسازي در همه شبكه هاي اجتماعي انجام دهيد و با مديريت يكجا با كمك امكان تحليل و آناليز همه شبكه هاي اجتماعي، بفهميد كجاي دنياي كسب و كار خود هستيد.

از لاگين هاي پي در پي راحت مي شويد!

براي ارسال پست هاي مختلف بايد در زمينه هاي مختلف عكس ها و مطالب متنوعي را بررسي كرد و شما مجبور هستيد براي هر پست ساعت هاي زيادي را بين صفحات مختلف رفت و آمد داشته باشيد.

اما اگر يك بار در اول هفته يك زمان كلي را به اين كار اختصاص دهيد ديگر هيچ نگراني بابت تامين محتواي پست هاي اينستاگرام خود نخواهيد داشت و به راحتي و در كمال آرامش كامل ترين پست و بهترين محتوا را در اختيار فالوورهاي خود قرار مي دهيد.

اين كار شما را سردرگم نمي كند و در حفظ زمان هم اهميت زيادي دارد.

صرفه جويي در زمان

به جاي اينكه هر روز براي گذاشتن هر پست وقت بگذاريد و بعد از هر پست به فكر پست بعدي باشيد با زمانبندي پست اينستاگرام مي توانيد زمان زيادي را ذخيره كنيد.

به جاي صرف وقت هر روزه، مقداري وقت در شروع هفته براي خود در نظر بگيريد و پست ها و كپشن هاي متنوع براي پست هاي در طول هفته تان انتخاب كنيد. زمان هايي را انتخاب كنيد كه بيشترين بازديد را از سوي مخاطبانتان بگيريد. زمان ها را به برنامه اسكجلر خود بدهيد و با خيال راحت مطمئن باشيد كه در زمان مناسب پست مناسب ارسال مي شود.

افزايش Engagement صفحه شما

نظر مردم را فراموش نكنيد. در زمينه اي فعاليت كنيد كه مردم دوست دارند در آن زمينه شما را ببينند. يكي از ساده ترين و كاربردي ترين روش هايي كه افزايش لايك اينستاگرام شما را به دنبال دارد گذاشتن پست در زماني است كه مخاطب شما آنلاين باشد.

براي بدست آوردن اين كه بدانيد مخاطبان شما چه زماني بيشترين بازدهي را دارند ابزار هاي متريك و آناليزي زيادي وجود دارد. اما برخي برنامه هاي پست گذاري زمان بندي شده با آناليز پست هاي قبلي تان اين زمان ها را براي شما به نمايش در مي آورند.

كمك به افزايش فالور

هر باري كه در اينستاگرام پست مي كنيد برند خود را بيشتر به معرض نمايش عموم مي گذاريد. در قدمي جلوتر از پيدا كردن شما با هشتگ هايتان ممكن است حتي پست هاي شما به اكسپلور رود و توسط مردم زيادي مشاهده شود.

پست خودكار اينستاگرام به شما كمك مي كند بهترين زمان هاي حضور مخاطبان را شناسايي كنيد و در اين زمان حتي اگر به اينترنت دسترسي نداشته باشيد هم بتوانيد پست هايتان را منتشر كنيد. پست گذاشتن در زمان مقرر و پر بازديد باعث پيشرفت صفحه شما و افزايش فالوور هاي اينستاگرام مي شود.

فن كويل ايراني

۲۷ بازديد

ساخت فن كويل ايراني قدمت بالايي داشته و قديمي ترين شركت توليد كننده فن كويل در ايران شركت ساراول است كه در سال ۱۳۴۰ تأسيس شده و هنوز با قدرت به كار خود ادامه مي دهد. فن كويل هاي ساراول قوي ترين فن كويل هاي موجود در بازار ايران هستند. اين شركت پروژه هاي گسترده اي در زمينه ساخت و نصب تأسيسات HAVC هم در داخل و هم در خارج از كشور به انجام رسانده است.  

در دهه هاي اخير چندين شركت ايراني ديگر اقدام به ساخت فن كويل نموده اند و به رقبايي قوي براي شركت ساراول تبديل شده اند. 

شركت تهويه آذر نسيم موفق به توليد محصولات سرمايشي و گرمايشي متنوع مثل فن كويل و چيلر شده است و پروژه هاي تهويه مطبوع عظيمي را در داخل كشور در رزومه خود دارد. 

يكي ديگر از شركت هاي قوي توليد فن كويل در ايران، شركت ساران است كه در سال ۱۳۶۹ تأسيس شده و فن كويل هاي خوبي توليد مي كند.