مديريت همزمان اينستاگرام – مديريت همزمان چند اكانت اينستاگرام

۲۹ بازديد

اگر به دنبال پلتفرمي هستيد كه مديريت همزمان اينستاگرام را براي شما فراهم كند، با ما همراه باشيد. از محبوب ترين و پر طرفدارترين برنامه اجتماعي و مجازي در دنياي امروز مي توان به اينستاگرام اشاره نمود كه تعداد كاربران روزمره آن بسيار زياد است و روزانه شايد بيش از چندين ساعت براي جستجو و گشت و گذار درون آن بپردازيم و تصاويري كه دوستان در طول روز از خودشان، كارهاي روزمره و… با ما به اشتراك مي گذارند را ببينيم  و از حال آن ها به شكلي با خبر مي شويم.

از طرفي ديگر كاربران اينستاگرام را مي توان به دو دسته كلي تقسيم بندي نمود كه دسته اول متعلق به افرادي است كه تنها صفحه رسمي و شخصي خود را دارا مي باشند و از اين طريق با دوستان ارتباط برقرار مي كنند و دسته دوم متعلق به افرادي است كه با تاسيس شركت و بازاريابي، نهايت سعي و تلاش خود را بكار مي گيرند تا بتوانند با تبليغات صحيح بتوانند به مشتريان خود خدمات ارائه دهند.

اگر يكي از حرفه‌اي‌هاي اينستاگرام باشيد و يا ادميني باشيد كه رو چند اكانت اينستاگرام فعاليت دارد، فعال احتمالا با مشكل مديريت چندين حساب مختلف رو به رو بوده ايد اما از همين­‌جا بايد خيالتان را راحت كنم، اگر راه و چاهش را بلد باشيد، مديريت همزمان چند اكانت اينستاگرام كار خيلي سختي نيست.

مدير ها به شما كمك مي كند روي چند اكانت به صورت همزمان تسلط داشته باشيد. پست هاي خود را همزمان در هر تعداد اكانت در هر شبكه اجتماعي منتشر كنيد، به صورت يكجا روي دايركت و كامنت ها نظارت كنيد و تحليل و آناليزي دقيق از مديريت شبكه هاي اجتماعي خود به دست آوريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.