استفاده از امكان زمانبندي پست اينستاگرام چه فايده اي دارد؟

۳۳ بازديد

كسب درامد بيشتر

اگر ادمين پيج اينستاگرام هستيد، غيرممكن است داشتن درآمد بيشتر ذكر هر روزه شما نباشد ولي زمان و انرژي كه بايد روي پيج هاي متعدد بگذاريد شما را كلافه ميكند. مديرهاب اينجاست تا شما با چند برابركردن سرعت كارتان روي پيج هاي بيشتري فعاليت كنيد و درآمد بالاتري داشته باشيد.
اضافه كنيم كه كار كردن با مدير هاب نياز به دانش خاصي ندارد و شما مي توانيد به راحتي آب خوردن پست هاي خود را روي تقويم زمانبندي كنيد، برندسازي در همه شبكه هاي اجتماعي انجام دهيد و با مديريت يكجا با كمك امكان تحليل و آناليز همه شبكه هاي اجتماعي، بفهميد كجاي دنياي كسب و كار خود هستيد.

از لاگين هاي پي در پي راحت مي شويد!

براي ارسال پست هاي مختلف بايد در زمينه هاي مختلف عكس ها و مطالب متنوعي را بررسي كرد و شما مجبور هستيد براي هر پست ساعت هاي زيادي را بين صفحات مختلف رفت و آمد داشته باشيد.

اما اگر يك بار در اول هفته يك زمان كلي را به اين كار اختصاص دهيد ديگر هيچ نگراني بابت تامين محتواي پست هاي اينستاگرام خود نخواهيد داشت و به راحتي و در كمال آرامش كامل ترين پست و بهترين محتوا را در اختيار فالوورهاي خود قرار مي دهيد.

اين كار شما را سردرگم نمي كند و در حفظ زمان هم اهميت زيادي دارد.

صرفه جويي در زمان

به جاي اينكه هر روز براي گذاشتن هر پست وقت بگذاريد و بعد از هر پست به فكر پست بعدي باشيد با زمانبندي پست اينستاگرام مي توانيد زمان زيادي را ذخيره كنيد.

به جاي صرف وقت هر روزه، مقداري وقت در شروع هفته براي خود در نظر بگيريد و پست ها و كپشن هاي متنوع براي پست هاي در طول هفته تان انتخاب كنيد. زمان هايي را انتخاب كنيد كه بيشترين بازديد را از سوي مخاطبانتان بگيريد. زمان ها را به برنامه اسكجلر خود بدهيد و با خيال راحت مطمئن باشيد كه در زمان مناسب پست مناسب ارسال مي شود.

افزايش Engagement صفحه شما

نظر مردم را فراموش نكنيد. در زمينه اي فعاليت كنيد كه مردم دوست دارند در آن زمينه شما را ببينند. يكي از ساده ترين و كاربردي ترين روش هايي كه افزايش لايك اينستاگرام شما را به دنبال دارد گذاشتن پست در زماني است كه مخاطب شما آنلاين باشد.

براي بدست آوردن اين كه بدانيد مخاطبان شما چه زماني بيشترين بازدهي را دارند ابزار هاي متريك و آناليزي زيادي وجود دارد. اما برخي برنامه هاي پست گذاري زمان بندي شده با آناليز پست هاي قبلي تان اين زمان ها را براي شما به نمايش در مي آورند.

كمك به افزايش فالور

هر باري كه در اينستاگرام پست مي كنيد برند خود را بيشتر به معرض نمايش عموم مي گذاريد. در قدمي جلوتر از پيدا كردن شما با هشتگ هايتان ممكن است حتي پست هاي شما به اكسپلور رود و توسط مردم زيادي مشاهده شود.

پست خودكار اينستاگرام به شما كمك مي كند بهترين زمان هاي حضور مخاطبان را شناسايي كنيد و در اين زمان حتي اگر به اينترنت دسترسي نداشته باشيد هم بتوانيد پست هايتان را منتشر كنيد. پست گذاشتن در زمان مقرر و پر بازديد باعث پيشرفت صفحه شما و افزايش فالوور هاي اينستاگرام مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.