ده نمونه لندينگ پيج

طراحي وب سايت با سايت ساز سايتچين

ده نمونه لندينگ پيج

۲۵ بازديد

زماني كه من براي اولين بار كلمه «صفحه فرود» را شنيدم، تصور كردم كه همه صفحات وب در اصل صفحات فرود هستند (زيرا وارد تمام صفحات مي‌شويم)، درست است؟ اشتباه است! براي اينكه يك صفحه در دسته‌بندي «صفحات فرود» قرار گيرد، بايد از يك صفحه ديگر توسط لينك دعوت به آن صفحه وارد شويم. فرقي نمي‌كند كه اين صفحه هر مدل از آگهي تبليغاتي گوگل باشد (جستجو، نمايش و غيره)، يك تبليغات باهزينه در فيس‌بوك، اينستاگرام و غيره، يا يك تبليغات ايميلي باشد.

براي اينكه يك صفحه به معناي واقعي در دنياي بازاريابي در دسته صفحات فرود طبقه‌بندي شود، بايد انتقالاتي صورت پذيرد كه باعث شود آن شخص وارد يك صفحه جديد ديگر شود. Unbounce اين موضوع را به زيبايي بيان مي‌كند: «در بازاريابي ديجيتال، يك صفحه فرود در اصل يك صفحه وب مستقل است كه بطور خاص براي اهداف بازاريابي يا كمپين تبليغاتي ايجاد شده است».

اگر لندينگ پيج تبليغاتي جذاب نداريد، پس طبيعتاً نرخ تبديلات شما هم بالا نيست. در ادامه به ۱۰ لندينگ پيج جذاب اشاره شده است كه مي‌توانيد از آن ها الهام بگيريد و نرخ تبديلات خود را افزايش دهيد. با سايتچين همراه باشيد!

 

مشاهده مطلب كامل: ده نمونه لندينگ پيج

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.