صفحه فرود آموزشي

طراحي وب سايت با سايت ساز سايتچين

صفحه فرود آموزشي

۵۴ بازديد

 ويژگي‌هايي يك صفحه فرود آموزشي بايد داشته باشد!

يك لندينگ پيج آموزشي خوب و موفق، مخاطبين خاصي را هدف قرار مي‌دهد.مثلاً ترافيكي كه از كمپين ايميلي براي معرفي و دعوت به دانلود يك كتاب الكترونيكي و يا بازديدكنندگاني كه بر روي يك تبليغ كليكي مربوط به كمپين خاصي كليك كرده‌اند. بنابراين بسيار مهم است كه براي هر پيشنهاد و تخفيف(offer) مراجعه به سايت خود يك صفحه فرود مناسب آن تخفيف داشته باشيد. بر اساس گزارشي از hubspot شركت‌هاي با بيش از ۳۰ لندينگ پيج آموزشي ۷ برابر بيشتر از شركت‌هايي كه بين ۱ تا ۵ لندينگ پيج آموزشي دارند اطلاعات از بازار و مشتريان جديد جذب مي‌كنند.

يكي از مهم‌ترين ويژگي‌ها در طراحي اين است كه در عنوان لندينگ پيج آموزشي ارزشي كه بازديدكننده با واردكردن ايميل از طرف شما دريافت مي‌كند را بيان كنيد. اين كار را مي‌توانيد با جملات غيرمستقيم نيز انجام دهيد. مثلاً با پرسيدن علاقه و يا نظر بازديدكننده در مورد انواع محتوا و يا پرسيدن محصول موردعلاقه براي دريافت تخفيف.

راهكار ديگر كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد، درج نظرات كساني است كه از محصول و يا محتواي شما استفاده كرده‌اند و راضي بوده‌اند. اگر اين افراد، افراد معروف و شناخته‌شده‌اي نيز باشند بهتر است و يا مي‌توانيد با آوردن عبارتي كوتاه آن رزومه فرد و تخصصش را ذكر كنيد.

صفحه فرود آموزشي

لندينگ پيج آموزشي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.