لندينگ پيج شركتي

طراحي وب سايت با سايت ساز سايتچين

لندينگ پيج شركتي

۴۱ بازديد

ويژگي‌هاي ضروري يك صفحه فرود شركتي

عنوان و زير عنوان‌هاي مختصر و واضح انتخاب كنيد.

عنوان اولين چيزي است كه مخاطب آن را مي‌بيند و اينكه در صفحه بماند و فرم را تكميل كند يا خير كاملاً به اينكه در عنوان چه ميگوييد وابسته است. عنوان بايد تخفيفات شمارا واضح توضيح دهد. اينكه دقيقاً براي دريافت چه كتاب الكترونيكي يا وركشاپ و دموي محصولي فرم را تكميل مي‌كنند بايد در عنوان گفته شود. مثلاً:” با دانلود رايگان و مطالعه كتاب استراتژي‌هاي ضروري براي هر كسب‌وكار مدير موفق‌تري باشيد.”

تصوير مرتبط در صفحه لندينگ

يك تصوير مناسب و مرتبط در صفحه فرود شركتي مي‌تواند توجه مخاطب را جلب كند و نكاتي از محصول را كه مستقيماً به آن اشاره نكرده‌ايد نشان دهد. تصوير مناسب معمولاً جلد كتاب الكترونيك ، اسكرين شات از وبينار يا ويدئو ، تصوير گرافيكي نشان‌دهنده فروش محصول با تخفيف يا رايگان .متن كپي رايتينگ شما بسيار مهم است ولي تصويري كه قرار مي‌دهيد بيشتر از هر چيز توجه مخاطب را جلب مي‌كند.

Lead capture form

واقعيت اين است كه درباره تعداد سؤال فرم، تضادي بين تمايل بازديدكننده و صاحب بيزينس وجود دارد. بازديدكننده دوست دارد كه تعداد سؤال كمتري براي رسيدن به محصول موردنظرش جواب دهد و زمان كمتري صرف كند. اما صاحب بيزينس تمايل دارد در مورد علاقه‌مندان به محصولاتش بيشتر بداند.

شركت‌هاي مختلف براي اين موضوع استراتژي‌هاي متفاوتي دارند. بعضي به دنبال مخاطبين بيشتري ازنظر تعداد هستند و فرم‌ها را كوتاه در نظر مي‌گيرند و عده‌اي ديگر كه به دنبال مخاطبيني هستند كه واقعاً علاقه‌مند به محصولات و بيزينس آن‌ها هستند و حاضرند فرم‌هاي طولاني‌تر را پر كنند و اطلاعات بيشتري در اختيارشان قرار دهند. پس براي جذب مخاطبين باكيفيت بيشتر تعداد سؤالات بيشتري قرار مي‌دهند.

سياست‌هاي امنيتي

هرزماني از مخاطب و يا مشتري در صفحه فرود شركتي اطلاعاتي مانند آدرس ايميل و يا شماره تلفن درخواست كرديد، بايد دليل پرسيدن اين اطلاعات و نحوه استفاده از آن را به‌خوبي توضيح دهيد و اين قول را بدهيد كه اطلاعات را به سازمان يا فردي نمي‌فروشيد. اگر در مورد امنيت اطلاعات خود توضيح ندهيد، قاعدتاً تعدادي از بازديدكنندگان به خاطر همين موضوع از تكميل فرم امتناع مي‌كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.